Arhive zilnice: 15/05/2009

Să-mi stea cablu’ în gât

Este ştiut că părinţii nu ni-i alegem  şi cred că e bine că nu avem această posibilitate, ar rămâne prea mulţi oameni fără copii. Până acum câţiva ani nu prea aveai cum să-ţi alegi nici compania de cablu. Primii care îşi întindeau „maţele” prin bloc (cartier) aia aveau monopol. Aşa m-am pricopsit şi eu cu ai mei (sunt aia care nu pot difuza meciurile din Liga 1)odată cu achiziţionarea unui apartament. Naiv cum sunt nu am vrut să renunţ la ei în momentul în care concurenţa mi-a bătut la uşă şi m-a pricopsit cu o mufă în calculator şi cu nişte telefoane pe care nu le folosesc nici accidental, chiar dacă ar fi fost mult mai uşor să mă duc să plătesc totul într-un singur loc. De la naivitate la prostie este un singur pas şi eu nu mă puteam abţine să nu-l fac. Aşa că m-am legat la cap cu un nou contract trecând de la clasicul analogic la televiziune digitală prin cablu. Ofertă generoasă, numai că din cele 42 de milioane de posturi pe care le plăteam recepţionam bine vreo 30 de milioane plus încă 4 canale care difuzau exclusiv filme (în mod normal pe astea nu trebuia să le primesc pentru că nu le plăteam). După doi ani de pasivitate, acum câteva zile, mă trezesc la prima oră dornic să-mi cer drepturile. Scurt formulez o sesizare că nu văd aşa şi pe dincolo şi la fel de scurt sunt contactat, mi se cere nu ştiu ce cod şi treaba se rezolvă. Cum? Simplu, româneşte. În continuare canalele cu probleme  rămân de nevăzut dar cele 4 cu filme au fost tăiate. Firesc. Eşti obraznic, te ţii de sesizări, ia să te saturi căţelule mic. Mulţumesc, aşa merit. Să mă mut la ceilalţi ar fi simplu, la îndemâna oricui. Nu, eu sunt consecvent, vă rog frumos batjocoriţi-mă în continuare, pe banii mei. Voi şi alţii care îmi oferiţi servicii. În urmă cu 15 ani trăiam foarte bine fără mobil, cablu, internet, blog. Acum le am pe toate şi trăiesc să le plătesc.