Arhive zilnice: 08/10/2010

Tinereţe fără bătrâneţe

Un radio, puţin întuneric, o melodie şi poţi să faci liniştit o călătorie în timp. Vehiculul meu are doar marşarier, aşa că invariabil merg către origini. Îmi place prezentul, dar din când în când simt nevoia să vorbesc cu un om pe care încă îl văd, dar nu-l mai aud. Mi-e dor să-mi mai dea un sfat, de care, eu- cu trufie de copil prea mare, să nu ţin seama.

Ca un fum de ţigară, sufletul

PS

În urmă cu 3 zile am aflat că sunt mai tânăr cu un an. Serios. Eram absolut convins că împlinesc o anumit vârstă şi cu ajutorul familiei am făcut un calcul simplu scăzând din 2010 anul naşterii mele şi mi-a dat exact ce trebuia. Precizez, pentru cei mai banuitori, că arareori ştiu data în care mă aflu şi niciodată nu m-a interesat foarte tare acest lucru. Spre exemplu:  vineri 8 octombrie 2010, în mod normal ştiu doar că e vineri şi cu puţină concentrare că suntem în 2010.

Mulţumesc pentru înţelegere.

Bonus muzical: Zădărnicie