Arhive zilnice: 03/02/2011

Jurnalist de război

Miercuri, jurnaliştii de la TVR au fost reţinuţi de egipteni, fiind ameninţaţi cu un cuţit. A doua zi, probabil, au curs amenzi la celelalte posturi. Joi dimineaţă echipa Realitatea TV a fost reţinută la Cairo. Mai pe seară poliţia i-a ridicat pe cei de la Antena 3.

Sunt la Bucureşti, dar mă tem. Mă tem că voi ajunge şomer. Consult cartea de imobil, eşec lamentabil numai români, niciun egiptean pe scară. În Ferentari nu mai merg de foarte mult timp.Îmi rog soţia să-şi arunce un batic în jurul capului şi să mă ia puţin ostatic în bucătărie. Sunt gata să trimit o corespondenţă la redacţie, cu poze de la faţa locului. Situaţia devine tensionată, de emoţie am devalizat frigiderul în absenţa reţinătorului. Să mă salveze cineva! Pot să mor din cauza indigestiei.

Îmi e greaţă!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

PS

O ultimă ţigare. Ar merge şi un set de beri.