Zgomote de noapte

Cât timp temperaturile sar de 15 grade celsius, în Drumul Taberei doar surzii reuşesc să doarmă fără probleme cu ferestrele deschise. Chinuiţi de muncile iadului, un set de motociclişti şi de posesori de bemveuri modificate prin toate punctele esenţiale, se încură cât e noaptea de lungă cu motoarele supraturate reuşind să producă mai mulţi decibeli decât o formaţie rock de mâna a doua. Cum sunt un tip tenace, mai ales în chestiunile care nu îmi aduc un profit material, am decis să îmi educ urechile astfel încât să facă faţă agresiunii şi în acelaşi timp eu să dorm fără să mă sufoc din cauza lipsei de aer. În ceea ce îi priveşte pe motociclişti mi-am dat repede seama că nu am şanse să îi înving. Preocupaţi să nu intervină la crime, violuri şi bătăi, poliţiştii nu au cum să stea măcar într-o singură seară pe stradă şi să-i mai potolească pe zgomotoşi. După luni de muncă am reuşit să tranşez în favoarea mea problema şi să mă trezesc doar de 10-11 ori într-o noapte, cu impresia că un tren de marfă îmi trece pe lângă pat. Când eram tot mai mândru de reuşită în zonă a apărut o maşină de la firma de salubritate, care udă copacii, florile şi iarba. Maşinăria cred că a fost pusă la punct de o minte încâlcită, oferă zgomot cam cât 5600 de cutii goale rostogolite în acelaşi timp pe o rampă metalică şi un baraj care epurează brusc toată apa. După câteva seri de studiu, am reuşit să-mi reglez somnul după maşina care udă flori. Prima tură prin faţa geamului este la 23.30, a doua puţin după miezul nopţii. După aceea pot dormi ca un prunc legănat de muzica ţevilor de eşapament. Din păcate de câteva zile, cineva a găsit de cuviinţă să îi facă ceva maşinii şi aceasta a devenit silenţioasă, reuşind să-mi dea peste cap tot programul. Cu puţină concentrare aş putea să mă readaptez, dar este evident că vine toamna şi sunt nevoit să închid fereastra. După care …..

2 gânduri despre „Zgomote de noapte

  1. Sile

    Ai incercat o mana de cuie aruncate „din poigner” in mod uniform in calea lor? Sau sa prasesti pe langa bloc o haita de caini din rasa alora carora le place sa haituiasca vehicule in trecere?

    Răspunde

Lasă un comentariu