Am privit diavolul in ochi

Ca orice viitor pensionar am mai multe fixuri. Unul din ele este ca adesea foarte aproape  de miezul nopţii să mă uit câteva minute la postul tv Trinitas. Opţiune personală, îmi place să văd câţiva îngeri pictaţi înainte să închid ochii. Ghinionul face ca Trinitas să fie plasat de către cei de la RCS-RDS, la poziţia 39 iar la 37 să se afle Taraf tv. Uşor adormit, ieri noapte am manipulat neatent telecomanda şi în loc de 39 am ajuns la fatidicul 37. Am avut un şoc vizual, din fericire sonorul era anulat. În loc de îngeri m-am trezit faţă în faţă cu diavolul, ulterior am constat că este vorba de o domnişoară care prezintă emisiunea „fata de la miezul nopţii”. Doar trei minute mi-au trebuit ca să rămân fără somn pentru tot restul nopţii. Depre ce e vorba: o femeie pretindea că dansează în ritm de manele ( cât am rezistat eu a rulat melodia „frate lângă frate” cântată de „Fraţii de aur”, sper să nu greşesc foarte tare) într-un decor de bordel de final de secol 20. Dacă nu am mai spus, repet televizorul era fără sonor. Ce îmi vedeau ochii? O tânără brunetă, machiată ca pentru balul apocalipsei (în jurul ochilor era un desfrâu al fardurilor) îmbrăcată pe modelul dezbrăcat cu o rochie neagră transparentă, cu lenjeria la vedere – prin care se întrezărea sexul, şi care se contorsiona ca şi cum în acelaşi moment o posedau toţi diavolii iadului şi era şi sub ancheta inchiziţiei. Corpul se îndoia şi frângea din şolduri absolut  hidos , dar toată grozăvia era la nivelul feţei, am văzut multe, dar asemenea schimonoseală mai rar, aş vrea să o traduc în cuvinte dar tare îmi e teamă că nu am  lexicul necesar. Mima un orgasm ghebos combinat cu arderea tălpilor cu smoală şi în acelaşi timp îngâna  lascivo-libidinos meşteşugitele versuri ale „Fraţilor de aur”.

Poate fata e o persoană absolut onorabilă şi de vină sunt eu, pregătit să văd îngeri şi incapabil să apreciez un dans mai de la marginea civilizaţiei.

Lasă un comentariu