Arhive zilnice: 24/09/2012

Ras(plata)

Din motive personale, întodeauna am fost de partea profesorilor în lupta acestora cu sistemul care ţine cu orice preţ să-i umilească. Absolut întâmplător, pur şi simplu am scăpat telecomanda din hăţuri, am ajuns să privesc o emisiune concurs (ceva legat de cultură şi bani) prezentată de un personaj care îmi este total antipatic. Mi-am pierdut câteva minute din viaţă privind ecranul după ce una din concurente s-a prezentat plângându-se că după 30 de ani de activitate, cu toate gradele posibile în învăţământ, „cu facultate şi masterat” câştigă doar 1600 de lei ca educatoare. După care a venit coşmarul, doamna educatoare „cu facultate şi masterat” a oferit o porţie de incultură şi lipsă de cunoştinţe demne de un elev care nu va avea nicio şansă nici măcar la bacalaureatul profesional. Rămân la părerea că profesorii buni sunt extrem de prost plătiţi, dar nu înţeleg de ce profesorii proşti mai sunt păstraţi în sistem şi mai sunt plătiţi.