Arhive zilnice: 16/09/2016

Au îmbătrânit posterele

ff17e1ddb0254284398ce8a151750a05În apele tulburi ale facebook-ului am pescuit o  știre legată de vedetele feminine care anul acesta au făcut 50 de ani. Nu sunt consumator de mondenități, dar treaba asta mi-a sărit direct în ochi. Pe listă erau câteva nume interesante, cunoscute, nu le mai repet pe toate, dacă vă roade curiozitatea vă puteți deplasa la sursă (OK!magazin).  Recunosc că am înghițit în sec când am văzut că pe listă se regăsesc Cindy Crawford, Janet Jackson,  Salma Hayek. Când constați că au îmbătrânit și posterele adolescenței, asta în condițiile în care nu ai și alte repere de bun simț, e cazul să te interesezi de o sursă bună de unde poți achiziționa un baston trainic și niște ceaiuri de plante pentru niște afecțiuni, care în curând vor ciocăni discret în oasele tale.

Am dezbătut ușor, ca de toamnă văratecă, subiectul cu un amic. Mi-a lansat o întrebare retorică:  „Tu îți dai seamă că eu am avut vise erotice cu niște vedete care astăzi sunt babe?”.

Da…și tatăl lui Enrique Iglesias este cântăreț.